tisdag 4 augusti 2009

TRE DAGAR KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR...

Nu e det inte långt kvar, tre dagar, sen e det ledigt! Kom på idag att det var två år sen jag hade semester... TVÅ ÅR!!! Inte konstigt att jag e trött nu ;-D


Igår när jag kom hem ifrån jobbet så låg det enlapp med dett meddelande på här hemma till mig, det stod som följer: "Leta efter dom slemiga, en liten försmak på semestern..."

Jag stod som ett frågetecken och tänkte att ja nog läst fel, så jag såg mig om och tänkte att det kanske var blommor eller nått åt det hållet iallafall, tillslut så ser jag att min underbara karl har köpt en hel hög med jiggar (mina favvisar!!!) och fyllt upp en glasburk med! Han e så bra!!! (För er som inte vet vad en jigg är så e det ett fiskedrag! Mycket bättre än blommor!

Idag har varit fullspäckat, var med Katja på lunchen och spanade på skitsnygga leggins på MQ, två par är undanlaggda i väntan på att jag ska casha upp imorrn! Bra att ha då det e stor åtgång just nu!

Blev en kväll med tacos, soffmys (själv med Grodan iof), ansiktsmask och inpackning! Lite hemma spa:ande! SKÖNT! Nu ska jag hänga tvätt och sen e det spikmattan och min bok!

Semester tjalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

2 kommentarer:

  1. Det låter störtskönt! Snäll gube du har du =)Jag räknar också ner.

    SvaraRadera
  2. Det blir två ankisar, helvita raringar...

    SvaraRadera