söndag 30 augusti 2009

Hemma igen!

Kom hem igen igår kväll! Körde upp inlandsvägen till Gävle och därifrån blev det E4:a! Kom hem vid typ halv åtta! Trist att lämna familjen på Väddö, men det var skönt att komma hem oxå!
Idag blev det lyxig frukost som min käre sambo hade fixat! Nybakt bröd (visserligen ICA bakat, men gött!) svarta körsbär på, det e såååååååååååååååååååååååå gott! Och ja, colan har hittat tillbaks under semestern, inte i samma utsträckning dock!
Sen åkte han iväg och shoppade och planerade för ny bil för mig! Har NOG koll på vad det blir nu iaf! Återkommer om det! Jag gav mig ut i trädgården och rengjorde hos kaniner och plockade en del på baksidan! 6st små kanin bäbisar har vi skuttandes i buren nu! Söta som få, med det blir stora de me och då e det göttigt för vovvan, och oss oxå för den delen! Moahahahahahahahahaha...

Sen var det gräva som gällde, har köpt/fått blåbärrstry som jag ska gräva ner brevid vår stora sten på framsidan, det var MYCKET job med det! Hela vår trädgård är FULL med sten! Stora stenar. Tungt, men nu står de där iallafall! Ska ta lite bilder på mina projek senare!

Nu ska jag slå mig ner i soffan och spana på slutet av "konungens återkomst"!

Cheriooooooooo mates!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar