onsdag 12 augusti 2009

Så bär det av söderut!

Imorrn, eller idag om man ska vara petig, så åker vi till Väddö! Vi tänkte väl åka vid 15-16 tiden typ, ska på vägen åka "förbi" (en liten omväg på ca 20mil på små slingervägar, men vad gör man inte för sin mor...) och hämta ankor som mor min ska ha! Så det blir en rejäl extra sväng! Har besiktigat husvagn, städat bil, skrivit en komihåg lista... Komer säkerligen att glömma nått iallafall!
Tänkte komma i säng någorlunda ikväll iallafall, har haft en riktig "orkar inget"-dag idag! Vaknade med jäkligt ont i ryggen (that time of month...) så jag gick upp, men det blev spikmattan och sängen igen, kunde knappt röra mig! Sov ett tag till och kom upp rätt sent! Men ryggen var, om inte bra, bättre!
Har varit ute och cyklat en lång sväng med vovvan i regnet, var riktigt skönt, sen sov jag ett litet tag till! Nu ska jag hänga lite tvätt och gå å sova, känner att jag svamlar lite!

And to all a good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar