fredag 7 augusti 2009

Äntligen e det semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såååååååååååååååååååååååååååååå skönt, och med semestern kom solen! Sa ju att jag beställt den i god tid!!!
Idag har jag varit på systemet och laddat upp för imorrn, blev en massa förhoppningsvis göttigt rosé vin och lite annat smått o gott! Sen var det middags handling, och ikväll blir det kräftor och vitlöksbröd med en ruccola sallad. mmmmmmmmmmmmmmmmm... slurp, man måste fira semesterns första dag!
Imorrn blir det lite mer festligheter, Katja med karl och Maggie med pöjk kommer och ska grilla lite och sen blire ner på smedjan för att delta i festligheterna runt brännbollen!

Äntligen idag så har jag varit på Pleasure och börjat töja i öronen, ska bli ca 5-6mm e tänkt! Så köpte jag nya smycken oxå, på tiden!

Nu ska jag smälla i mig en smörgås och lägga mig i hängmattan på altanen!!!!

NJUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar