lördag 22 augusti 2009

50 års kalajs!

Dagen började med REGN och mera regn, en resa till Norrtälje för att inhandla lite kläder och se dan hem igen för att fixa inför kvällen! Vid det här laget så har det slutat att regna för att faktiskt spricka upp och man kunde i allafall skönja solen nånstans ovan molnen! Vi packar in oss i bilen och far över till min mor där festligheterna ska hållas! Förfika med egenhändigt bakade muffinsar och kaffe! mycket folk och mycket god mat!!! Egentligen så är det mina bröder som fyller idag, med då min ömma moder fyller på måndag, och det inte är en så bra dag att falla i fylla, så blir det ett kombinerat firande( som domineras av mor)!
Nu snart så ska vi i ljuset av alla tända ljus och lyktor inta fikat bestående av tårta som de har knåpat ihop här hemma!
Nu ska jag kramas lite med en av mina favvo pojkar! Sebban!
Imorrn blir det kantarell plock igen!

Tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar