onsdag 19 augusti 2009

En semester uppdatering!

Är nu inne på andra veckan med semester, har mest varit på Väddö och umgåtts med familjen! Skönt!!!
I måndags så var vi på fjärilshuset i Haga, det var väldigt trevligt, en av mina äldsta och bästa vänner var hemma från Birmingham och mötte upp oss där! Det var hur kul som helst att se henne, Miss u darling! Kom hem nu!!!
Annars var det jag, Thomas, min syster och hennes två kids, Sebbe och Charlie! Mycket kul å se var det! Varmt var det!
Idag så har jag och pappsen varit i Norrtälje och handlat lite inför fredag och så handlade vi en ny garderob till honom! till lunch så bjuckade han på sushi, göttigt!
När vi kom hem så tog jag och jojj grodan och cyklarna och begav oss ut i skogen i jakt på blåbär och för att kolla kantarell läget! Läget bra!!! Blidde vitlöksstekta kantareller till middagen!

I lördags så tog jag och min syster med oss vår mor som fyller 50 den 24:e till Havsbaden för en heldag på Spa anläggningen där! Vi började med hotellfrulle i restaurangen, sen fick vi rockar och floppisar och la oss ute i solen på soldäcket tills vår första behandling skulle börja! Jag fick en aroma ansiktsbehandling med massage och en massa annat mys, det var guld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen var det lunch och efer det var det bubbelpool tills nästa behandling drog igång! Rygg massage!!!!!!!!!! Sen hade vi fått veta att det var kaaffe och hembakt till eftermiddagsfika innan hemgång, snacka om fika!!! Tre olika hemlagade mjuka kakor, en tårta, massor med småkakor... Det blir gymmet efter semestern!!!
Ikväll ska vi plantera oss framför en film e det tänkt! Tror det blir en gammal goding; Ed Wood.
Förresten så såg jag "Public enemy" igår, vilken jävla rutten film! SE DEN INTE!!! Total waste of time!!!
Imorrn e det muffin-bak de lux! Ska bli minst 60st! Till kalajset på lördag!

Nu e det tv time tror jag bestämt!
Ha det så länge!!!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att se att du lever, och lever gott. :D
    Ha en fortsatt bra semester! :)

    SvaraRadera