söndag 7 mars 2010

Redan söndag!

Det går så fort och det känns som att man inte hinner annat än att glädjas över att den är här förrän den e borta och över!
I fredags var det middag hos Anna och Peter, med Katja, Danne och två av deras vänner.
Vin och prata hela kvällen förrutom väldigt god mat (tackar Peter!!!) Mycket trevligt var det!
Tips från coachen: blanda inte laxermedel och vin! Big BIG mistake!!! ;-D
Lördagen var det kanon väder och det blev en långis med vovvan och sen en tur in till stan! Inga inköp dock! Idag söndag har det varit hemma hårvård och lite mys spa för mig själv! Virkat klart kaninen och nu har han fått en egen hedersplats här hemma! (Högt eftersom hunden tycker att han e smarrens!)
Ska börja på nått nytt projekt idag e det tänkt! Får se vad det blir...
Nu ska jag googla lite inspiration tror jag!
Ha det!

2 kommentarer:

  1. Jag vill se bild på ninen/puss mama

    SvaraRadera
  2. Såfort jag hittat batteriet till kameran kommer bilder igen!

    SvaraRadera