tisdag 16 mars 2010

Men åhåhå...

Vilken jäkla skillnad det gör i kroppen! Det var idag ljust kl 18,15 när jag var på väg hem från jobbet! Hur underbart e inte det?!? Vårkänningat överallt! Underbart! UNDERBART!!!
Nu kan bara snön få försvinna och bli barmark så att min Groda (och jag själv såklart!) kan få aktiveras ordentligt igen! Längtar!
Behöver MER sol!

Har dealat med Jönsson; från i måndags och en månad frammåt= Inget godis, inget snacks och ingen skit mat! Alltid skönt att ha ett mål! Är det beach 2010 i år lr?

Nu ska jag återgå till min nya sysselsättning, virkning, håller på att virka en pläd just nu! Bilder kommer såsmångingom, när jag hittat batteriet till kameran! Riktig avkoppling för huvet! Skönt och välbehövt efter en arbetsdag!

Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar