torsdag 11 februari 2010

Jaha, så var det kört oxå!!!

Men va f-n, när hände detta??? Dåligt humör halva dan, en kopp kaffe och det gick över... När hände det? Att jag faktiskt var beroende av skiten... Trodde jag faktskt inte! Jaja, då e det cola och kaffe nu då! Kunde va värre!

E skoteränka tills på Söndag! Karln har skotrat iväg till Vemdalen, lyckats ha sönder nya skotern och var helt slut vad det verkade!
Själv har jag varit flitig idag! Långpromm med Grodan, städat lill akvariet, planterat en massa små-skott, rekat virke till kaninburar som planeras att byggas imorrn lr helgen!
Bidde dock ingen visit på lurbackens kennel idag som planerat, det var problem med tik som inte ville valpa. Men på Lördag lr Söndag ska jag, Katja och troligtvis Danne åka på en visit och spana på vargisarna!!! Åhhhh roligt!

Nu ska jag ta en tur med Grodis, sen e det soffläge med en kopp te! Sen e det ZZZZZZZZZZZova, jobb imorrn!

Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar