torsdag 10 september 2009

Orolig matte!

Idag när vi kom hem och promma Grodis och sen gick in så såg vi att hennes ena öga e helt igensvullet, det varar inte så jag väntar lite och ser hur det ser ut imorrn bitti, e det inte bättre så måste jag åka till veterinären med henne! Läskigt när det e ögonen!
Stackarn!

Idag fick jag ett växthus av en av mina kunder, vi satt och pratade hem och renoveringar och så sa jag att jag ville bygga ett växthus, d sa hon att hon hade ett som jag kunde få mot att jag hämtade det själv och monterade ner det! Stort var det oxå, det såg väldigt fint ut!!! Nice :-D
Ska hämta det nån dag med transporten!!! Fick även en hel hög med fönster av henne! Kan vi ha till altanen när vi bygger ut den! Ibland ska man ha tur!

Nu ska jag lägga mig i soffan, har en huvudvärk som heter duga, "just that time of month"...

See ya!

5 kommentarer:

  1. Det var verkligen gulligt av henne! :D
    Hoppas att Grodan mår bättre imorgon. Kanske var det bara ett knottbett..?

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en riktigt rolig helg! Hmmm... Vad ska vi hitta på mer..? ;)

    SvaraRadera
  3. Kan det ha varit Marie Hermansson och hennes bok "Mannen under trappan" som du pratade om häromdagen? Den visas nu som TV-serie i 4 delar på SVT, om det var så. ;)

    SvaraRadera
  4. Tillägg: Nej fy fan! Jag är alldeles för harig för att sitta här hemma och se "Mannen under Trappan" alldeles själv! Höll på att skita på mig några gånger ju!
    Läser nog boken istället...

    SvaraRadera
  5. Hahaha, et var inte den jag pratade om, Roslund och hellström; Flickan under gatan var det nog jag menade, om det inte var nått annat jag pratade om!

    SvaraRadera